نحوه ی برخورد با تفکرات منفی
نوشته شده توسط : مریم

من دیگر هرگز دوست نخواهم داشت.

همه فکر می کنند که وقتی دچار جدایی می شوند، دیگر هرگز وارد رابطه دیگری نخواهند شد. چرا می خواهید، وقتی می تواند منجر به این شود که مجبور شوید دوباره این جدایی قلبی را تجربه کنید؟ با این حال، قلب بارها و بارها التیام می یابد.

زمان آن فرا خواهد رسید که شما با کسی ملاقات کنید که فکر می کنید شگفت انگیز است و آماده خواهید بود تا دوباره قلب خود را به روی فرد دیگری باز کنید. شما چیزهای زیادی در مورد روابط و چگونگی دوام آن ها یاد گرفته اید. شاید در حال حاضر راه درازی به نظر برسد، اما به آنجا خواهید رسید. ایمان داشته باشید.

کارهایی که باید انجام دهید تا ذهن خود را از شکست دور نگه دارید مهم نیست که چقدر به شما صدمه می زند، مهم این است که تصویر بزرگ تر را از دست ندهید. این دل شکستگی تنها یک شرایط کوتاه مدت است.

یک روز از خواب بیدار می شوید و دیگر آزاری به شما نخواهد رسید. اگر قبل از ملاقات با آن ها موفق شدید چند سال بدون همسر سابقتان زندگی کنید، می توانید بدون آن ها به خوبی مدیریت کنید. هر کاری که می کنید، سعی کنید دوباره از دوست داشتن نترسید چون هیچ چیز دیگری در این دنیا مثل آن وجود ندارد.

روان شناسی عملی

روان شناسی عملی به عنوان مجموعه ای از مطالب مطالعاتی برای دانشجویان رشته روان شناسی در سال ۱۳۹۵ توسط یکی از دانشجویان این رشته آغاز به کار کرد.

از آن زمان به بعد به یک وبلاگ آنلاین و کانال یوتیوب تبدیل شد که مشاوره های سلامت روان، ابزار و پشتیبانی تحصیلی را برای افراد در همه زمینه ها فراهم می کرد.

با بیش از۲ میلیون مشترک یوتیوب، بیش از ۵۰۰ مقاله و دسترسی سالانه حدود ۱۲ میلیون دانش آموز، به یکی از محبوب ترین منابع اطلاعات روانشناختی تبدیل شده است.نکات روانشناسی

 





:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: